środa, 3 grudnia 2014

Międzychód - Dziś gołąbki w sosie pomidorowym.


Gołąbki w sosie pomidorowym to kolejny słoik, który otrzymałam w ramach darmowego testowania ze strony wizaz.pl.



Opis producenta:
"Dlaczego warto zjeść?

Nasze gołąbki zgodnie ze staropolską tradycją są ręcznie zawijane w liście białej kapusty. Jarzyna ta jest nie tylko niskokaloryczna, ale i zawiera w sobie sporą dawkę witaminy C, która łagodzi objawy przeziębienia oraz przyczynia się do zachowania młodego wyglądu".


Tabela wartości odżywczych:



Skład:

Słoik po otwarciu:


A tu grzeją się w garnku :


Moja ocena:
Bardzo lubię gołąbki i nie mogłam doczekać się otwarcia tego  słoika. Trochę bałam się, że nie będą tak dobre jak domowe (słoik to słoik), no ale moje obawy szybko okazały się niesłuszne. W słoiku są cztery małe gołąbki, zanurzone w sosie pomidorowym. W środku każdego gołąbka farsz z mięsa mielonego i ryżu, w smaku lekko pikantny, taki jak lubię). Sos gęsty mocno pomidorowy. Muszę przyznać, że danie bardzo dobre, idealnie doprawione, wystarczyło je podgrzać i już, gotowe :-) Następny będzie sos, już mam pomysł jak go zrobić i jestem ciekawe co z tego wyjdzie.

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz ;-)