czwartek, 27 listopada 2014

Międzychód - Tradycyjne dania gotowe, dziś: Kurczak w potrawce z ryżem





        Jakiś czas temu wysłałam zgłoszenie na wizaż.pl do darmowych testów produktów Międzychód. Wysłałam i zapomniałam. Jakie było moje zaskoczenie gdy zapukał kurier z paczką a tam zapakowany kartonik z trzema słoikami gotowych dań. Wszystkie słoiki dotarły dobrze zapakowane, zabezpieczone przed stłuczeniem. Każdy słoiczek jest zakręcany zakrętką w ciekawym wzorze z napisem "Polska firma rodzinna" - tak patriotycznie ;-) Etykiety bardzo szczegółowo opisują każde danie tj., skład, wartości odżywcze oraz sposób przygotowania.









          Na pierwszy ogień poszedł dziś: Kurczak w potrawce z ryżem 
Opis producenta:
 "Danie lekkie, smaczne i pożywne, będące idealną propozycją na obiad w rodzinnym gronie, a także szybki posiłek dla ludzi żyjących aktywnie. Kto raz spróbuje, już zawsze będziesz chciał wracać do tego smaku.

Wartość odżywcza w 100g                                                   RWS
  • wartość energetyczna 352kJ   84kcal                            4%
  • tłuszcze w tym kwasy           1,7g                                      2%
  • tłuszczowe nasycone       0,5g                                      3%                                            
  • węglowodany                       12g                                        5%
  • w tym cukry                       3,9g                                      4%
  • białko                               5,9g                                  12%
  • sól                                       1,2g                                   20%


* RWS - Referencyjna Wartość Spożycia dla przeciętnej osoby dorosłej (8400kJ/2000 kcal).

Składniki
woda, filet z piersi kurczaka (20%), marchew (16,4%), groszek zielony (11%), ryż brązowy suche ziarno (6%), cebula (4%), śmietana 12% (z mleka), mąka pszenna, cukier, sól, seler (0,6%), olej rzepakowy, pietruszka (0,5%), koncentrat cytrynowy, przyprawy. 

Dlaczego warto zjeść
Kurczak w potrawce to nie bez powodu jeden z ulubionych smaków kuchni polskiej. Jego fenomenem jest to, że stanowi zbilansowany i pełnowartościowy posiłek, który jednocześnie ma bardzo niewiele kalorii".






   





Moja ocena:

Ogólnie, nie lubię takich gotowców, kiedyś kupiłam jakieś tam danie i zniechęcił mnie chemiczny smak i zapach, czuć było że to coś sztucznego. Podeszłam, więc do tego jedzonka trochę sceptycznie. Co mnie spotkało? Miłe rozczarowanie. Zapach naprawdę dobry, zachęcający do spróbowania i zjedzenia. A smak? Super, naprawdę dobrze doprawiony posiłek. Bardzo mi smakowało nie musiałam już przyprawiać. Fajne danie, ponieważ jest mięso, jest ryż i warzywa, czego chcieć więcej? A w dodatku wszystko pyszne ;-) Drugie w kolejce będą gołąbki, mam nadzieję, że równie dobre.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz ;-)