środa, 26 listopada 2014

Butelka BRITA Fill&Go


fot. źródło: Internet

A to co pisze o butelce producent:
  • Stylowa butelka wyposażona w technologię filtrowania firmy BRITA Filtruje wodę podczas picia
  • Praktyczne wymiary: Butelka mieści 600 ml wody i pasuje do standardowych uchwytów na napoje (wysokość: 220 mm, średnica: 72 mm )
  • Jeden dysk filtrujący BRITA Fill&Go zapewnia świeżą, filtrowaną wodę przez tydzień
  • Niezawierająca bisfenolu A, lekka i wytrzymała butelka wykonana z najwyższej jakości materiałów, którą można myć w zmywarce
  • Można ją otwierać jedną reką
  • Dostępna w czterech stylowych kolorach: szarym, niebieskim, różowym i zielony
  • Słomka ułatwia picie



cena 55-65 zł za butelkę + 4 filtry
cena ok 40 zł za 8 filtrów










Moja ocena:

Mam w domu dzbanek filtrujący i zawsze jak gdzieś jechałam, to myślałam sobie, że fajnie byłoby mieć też w podróży wodę przefiltrowaną, no ale dzbanka przecież targać wszędzie ze sobą nie będę. No i trafiłam na butelkę z filtrem Brity. W zestawie startowym za 55 zł dostałam butelkę i 4 filtry, czyli na ok 1 miesiąc. Zestaw 8 filtrów dodatkowo to koszt 39 zł. Czyli na tydzień 1 krążek kosztuje nas ok 4,8 zł. Trochę to spory wydatek, no ale jak pomyślę sobie ile wydaję na wodę mineralną, to koszty na pewno się zwracają no i nie mam w domu stosu pustych butelek plastikowych. Butelka Brita Fill&Go to bardzo ciekawe rozwiązanie, ponieważ filtruje wodę podczas picia. Wystarczy wlać wodę z kranu a pijemy już przefiltrowaną. Bardzo przydatna rzecz w podróży, bądź gdy jesteśmy dłużej poza domem. Dobre rozwiązanie w pracy czy w szkole, wystarczy wyjść  do łazienki i nalać wody z kranu. Butelka ma pojemność 600 ml. Moim zdaniem taka butelka to duża oszczędność, a także mniej śmieci. Poręczna, lekka, wykonana z bezpiecznego plastiku. Woda po przefiltrowaniu jest bezzapachowa czysta i dobrze smakuje. Jak dla mnie ocena 5 na 5. No dobra 5- mogłaby być tańsza i filtry też mogliby potanić ;-) Może jak jakaś konkurencja wejdzie na rynek to będzie taniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz ;-)