piątek, 28 listopada 2014

EFFACLAR DUO[+] LA ROCHE-POSAY Moja opinia


Opis producenta:
Krem eliminujący niedoskonałości oraz przebarwienia potrądzikowe. Kompletna pielęgnacja zawierająca 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na 2 główne objawy trądziku:

  • Zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki) - niacynamid i pirokton olaminy, aby oczyścić skórę i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych;
  • Zaskórniki - połączenie LHA (Lipohydroksykwasu) z kwasem Linolowym, aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.
  • Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda termalna z La Roch e- Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia.
  • Ceramid Procread działa przeciw podrażnieniom aby zwalczać powstawanie przebarwień potrądzikowych, odbudowuje powierzchnię skóry, zmniejsza blizny cera odzyskuje jednolity kolor.

Obietnice producenta:
Po 24 godzinach - niedoskonałości są mniej widoczne.

Po 8 dniach - niedoskonałości znacznie zredukowane.
Po 4 tygodniach - pory są odblokowane powierzchnia, skóra jest wygładzona.
Pory są odblokowane, zapalne zmiany zredukowane. Skóra jest gładka i oczyszczona. Krem długotrwale przywraca równowagę skórze, aby nadać jej zdrowy wygląd.

Cena: 55zł / 40ml

Moja opinia:

Moja skóra wyglądała strasznie, masa podskórnych grudek, czerwonych plamek  (pozostałości po wyciskaniu), pory rozszerzone i czarne. Wstyd było do ludzi wyjść bez podkładu. No i wtedy zaczęłam szukać w necie jakiegoś kremu, żeby pozbyć się tych nieciekawych ozdób mojej twarzy. Skuszona pozytywnymi opiniami postanowiłam zaryzykować i kupić effaclar duo (+). Pomyślałam sobie wtedy trudno najwyżej stracę 50 zł, przecież moja skóra i tak wygląda tragicznie, więc gorzej być nie może. Pierwsze użycie i takie dziwne uczucie jakby ściągnięcia, na drugi dzień skóra jakby gładsza. Z każdym następnym użyciem zaczerwienienia zaczęły maleć, blednąć. Jednak po kilku dniach (2-3) strasznie mnie wysypało, wyskoczyły ropne podskórne gule, których jeszcze nigdy nie miałam. Nie powiem, ale stresik wtedy był i miałam już rzucić w kąt ten krem, ale zaczęłam czytać, że niektórzy mają taki wysyp, który potem mija. No dobra wróciłam ponownie do smarowania i cierpliwie czekałam na efekty. Po tygodniu było już o niebo lepiej, grudy zaczęły znikać, pory coraz mniejsze, twarz nabierała jednolitego koloru. Po ok. miesiącu twarz była już tak gładka, że mogłam śmiało wychodzić bez podkładu. Tubka effaclar duo wystarczyła mi na ok.  3 mieś., od ponad miesiąca używam innego kremu i efekty nadal się utrzymują. Pory ładnie zwężone, przebarwienia po wyciskaniu prawie niewidoczne, czasami jakiś pryszcz wyskoczy, ale teraz to rzadkość. Co mnie zaskoczyło? to jak chciałam sobie pory pościskać to byłam w szoku, bo nie było co, ładnie zwężone.

Plusy:

  • zmniejsza pory
  • nie zapycha
  • wygładza
  • ujednolica kolor skóry
  • podskórne grudy zniknęły 
  • mniej widoczne zaskórniki 
  • świetnie się wchłania, nadaje się doskonale pod makijaż
  • fajny aplikator
  • delikatna żelowa konsystencja 
  • wydajność 


Minusy:

  • na początku może być wysyp mega niespodzianek






1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz ;-)